Certamen de lectura en veu alta, edició 2021

Us presentem els vídeos de les alumnes que representaran a la nostra escola en el Certamen de lectura en veu alta del 2021: la Nerea Trujillo i la Leire Fernández. Podeu veure i escoltar les seves lectures clicant sobre la imatge de cadascuna d'elles.

Desitgem el millor per a totes dues, ja que com podeu veure, ho han fet "donant-ho tot".

Molta sort, Nerea i Leire!!!

Concert de Nadal 2020

Tot i trobar-nos en un curs escolar i dates de Nadal "ben diferents", no hem volgut deixar de cantar unes nadales ben marxoses, per compartir-les amb tots i totes vosaltres.

Desitgem que passeu unes BONES I SEGURES FESTES!!!!

Celebració de Santa Cecília 2020

Amb motiu de la celebració de la diada de la música, Santa Cecília, compartim els vídeos que els/les alumnes ens han fet arribar, amb cançons o interpretacions instrumentals. Podeu accedir des d'aquí a la recopilació de vídeos de Santa Cecília. Desitgem que els gaudiu!!!

El dilluns 23 de novembre celebrarem aquesta festa cultural a l'escola visionant els vídeos a les aules i fent diferents activitats segons els nivells: exposició d'instruments musicals, ritmes amb percussió corporal, etc.

Missatge de la Castanyera 2020

Fa uns dies, com que la Castanyera va veure que no podia venir a la nostra escola tal com havia fet altres vegades, va enviar a l'escola un missatge en forma de vídeo adreçat a tots els nens i nenes de La Salut. Ens va explicar un conte i ens va fer una proposta ben divertida: fer un vídeo amb alguna forma de ball de cadascuna de les classes, per celebrar la castanyada d'una manera un xic diferent.

Aquí teniu els dos vídeos: el missatge de la Castanyera i la manera com han respost els nens i les nenes de l'escola.

Publicació del Pla COVID-19

Presentem el document Pla COVID-19, que és el text on es recullen totes les mesures de seguretat que l'escola està portant a terme per tal de garantir la màxima protecció de les persones que en formen part: tant alumnes, com personal docent, Personal d'Administració i Serveis, monitoratge, cuina, etc.

Tingueu en compte que aquest document pot veure's sotmès a canvis a mesura que avança el curs, i segons quina sigui l'evolució de la pandèmia i les normatives del Departament d'Educació.