Celebració de Santa Cecília 2020

Amb motiu de la celebració de la diada de la música, Santa Cecília, compartim els vídeos que els/les alumnes ens han fet arribar, amb cançons o interpretacions instrumentals. Podeu accedir des d'aquí a la recopilació de vídeos de Santa Cecília. Desitgem que els gaudiu!!!

El dilluns 23 de novembre celebrarem aquesta festa cultural a l'escola visionant els vídeos a les aules i fent diferents activitats segons els nivells: exposició d'instruments musicals, ritmes amb percussió corporal, etc.

Missatge de la Castanyera 2020

Fa uns dies, com que la Castanyera va veure que no podia venir a la nostra escola tal com havia fet altres vegades, va enviar a l'escola un missatge en forma de vídeo adreçat a tots els nens i nenes de La Salut. Ens va explicar un conte i ens va fer una proposta ben divertida: fer un vídeo amb alguna forma de ball de cadascuna de les classes, per celebrar la castanyada d'una manera un xic diferent.

Aquí teniu els dos vídeos: el missatge de la Castanyera i la manera com han respost els nens i les nenes de l'escola.

Publicació del Pla COVID-19

Presentem el document Pla COVID-19, que és el text on es recullen totes les mesures de seguretat que l'escola està portant a terme per tal de garantir la màxima protecció de les persones que en formen part: tant alumnes, com personal docent, Personal d'Administració i Serveis, monitoratge, cuina, etc.

Tingueu en compte que aquest document pot veure's sotmès a canvis a mesura que avança el curs, i segons quina sigui l'evolució de la pandèmia i les normatives del Departament d'Educació.

Estrenem pàgina web

Tal com podeu comprovar, l'Escola La Salut estrena nou format de pàgina web. L'objectiu principal d'aquest canvi no és simplement estètic: la intenció és convertir-la en una eina flexible per a la publicació de diferents tipus de continguts. La capçalera de la pàgina principal està pensada per a emmarcar les notícies de darrera hora, o de gran importància en l'actualitat de l'escola. La resta de seccions inclouen informacions més fixes, o permanents, relacionades amb aspectes que impliquen la globalitat del curs, o la identitat de l'escola. D'aquesta manera garantim una transmissió àgil, i alhora completa, de les diferents informacions de la nostra comunitat educativa.

A més a més, aquest tipus de pàgina web està concebuda per adaptar-se als actuals dispositius de navegació per internet: no només ordinadors, sinó també "tablets" i "smartphones".

Desitgem que sigui del vostre grat, i que la trobeu útil com a via de comunicació de totes les novetats que s'estan esdevenint darrerament en l'entorn escolar.

Procés de preinscripció i matriculació

Us presentem la informació relacionada amb el procés de preincripció i matriculació d'alumnes per al proper curs 2020-21: