Inici de curs 2017-18

Com cada mes de setembre, l’equip de mestres ja ha començat a organitzar l’inici de curs. Des del dia 1, estem posant a punt l’escola per tal d’iniciar les classes, que començaran el proper dimarts 12, en horari de matí i tarda (9:00-12:30 i 15:00-16:30).

També volem destacar que ja teniu disponible a la pàgina web el llistat de les Activitats Extraescolars. Durant les properes setmanes anirem actualitzant la resta d’informacions d’utilitat relacionades amb el curs 2017-18: llistat dfinitiu del personal de l’escola i nom de les classes, llistat de Mares-Pares Delegats, calendari escolar, etc.

Les persones que treballem a l’escola desitgem que, gràcies a la col.laboració de tots i totes, tinguem un curs plenament satisfactori.

Us esperem a l’escola, fins aviat!!!