Acomiadament del curs 2016-17

estiu

Apreciades famílies,

Fa uns pocs dies que hem acabat el curs 2016-17, i de ben segur que els vostres fills/es estan gaudint d’unes merescudes vacances. Des de l’escola i l’AMPA, hem dedicat aquests dies a tancar aquest curs i preparar el proper 2017-18.

Algunes de les coses que podreu observar, és que la pàgina web de l’escola comença a incloure informacions referents al proper curs, com per exemple:

● Una descripció del Projecte de Reutilització de llibres, que s’aplica en els llibres que es faran servir des de Primer fins a Sisè de Primària. Recordeu que els/les alumnes d’Educació Infantil, el proper curs no faran servir llibres de text.

● Una presentació de les activitats extraescolars i Servei d’Acollida que l’AMPA ha programat per al curs 17-18. Aquestes informacions estaran publicades permanentment a la secció El Raconet de l’AMPA. En aquesta secció hi trobareu les informacions de l’AMPA que us puguin resultar útils i que s’aniran actualitzant durant el curs.

Només ens resta desitjar-vos tant als pares i mares com als/les alumnes, un BON ESTIU. Recordeu que, tot i que el període de vacances és perfecte per jugar, descansar, visitar a la família i descobrir nous indrets… També és important dedicar un temps setmanal als deures d’estiu. D’aquesta manera, la ment dels vostres fills i filles mantindrà “en actiu” tot el que ha treballat durant el curs, i la tornada del setembre no resultarà tan forçada.

BONES VACANCES, ENS RETROBEM AL SETEMBRE!!!!!