Programa de Reutilització de Llibres, curs 2017-18

Des del curs 2008-09, l’escola i l’AMPA es coordinen per tirar endavant el Programa de Reutilització de llibres de text. És un pla impulsat pel Departament d’Ensenyament per tal d’aprofitar els llibres, fent-los servir durant diversos cursos escolars. L’avantatge principal és que les famílies que s’hi adhereixen poden estalviar-se uns diners en material escolar i, a més a més, els/les alumnes aprenen a valorar els llibres i a fer-se’n responsables.

Reutilització de llibres, curs 2017-18:

Els documents més importants que necessitaran les famílies que hi participen, són els següents:

Llistat complet de llibres per a TOTS/TOTES els alumnes (Primer fins a Sisè).

Llistat de llibres que estan DINTRE del Programa de Reutilització (Primer fins a Sisè).

Instruccions per fer el pagament dels llibres de Reutilització, al compte de l’AMPA.

Altres informacions:

Descripció del Projecte i sol.licitud d’alta per a noves famílies (només cal que l’omplin aquelles famílies que fins ara no hi estaven participant, i volen incorporar-se al Projecte).

Document “Fes-te de l’AMPA”, On podreu trobar quines són les funcions de l’AMPA, per què us pot resultar d’interès fer-vos socis/sòcies, i què heu de fer per pertànyer a l’associació.