Recordant la Cursa Solidària en favor de “Save the Children”

Com deveu recordar, el passat 5 de maig a l’escola vam celebrar una cursa solidària en favor de l’ONG “Save the Children”. Si cliqueu a la imatge de la notícia, podreu veure les fotografies d’aquella activitat, que va implicar a tots els/les alumnes i mestres de l’escola.

Aprofitem l’ocasió per compartir amb vosaltres el certificat que l’esmentada ONG ens ha fet arribar, on hi consta la xifra dels diners que es van recaptar aquell dia. Gràcies al suport de les famílies, l’escola ha pogut entregar en el vostre nom la quantitat de… 2.459’56 euros!!! Aquest import anirà destinat a la creació de pous d’aigua potable i serveis educatius, a Etiòpia. També compartim amb vosaltres el diploma que hem rebut de l’entitat en concepte d’agraïment, i que no hauria estat possible sense la vostra participació.

Moltes gràcies a tots i totes per fer-ho possible!!!