Els alumnes de 4t, 5è i 6è “li posen molt de teatre” a l’Anglès

Ara que acabem el curs 2016-17, volem aprofitar per fer un breu resum de les activitats que hem realitzat a l’àrea d’Anglès en els cursos de 4t, 5è i 6è. Hem intentat aplicar una metodologia el més lúdica possible i que exigeix la participació activa dels alumnes.

Com tots sabeu, aquest curs el tema d’escola ha estat el teatre, i a l’assignatura d’anglès no hem pogut evitar engrescar-nos i dur a terme algunes obres de teatre.

Des de fa uns anys, a 4t hem continuat amb el projecte “Sharing to Learn”. Amb l’ajuda dels nois i noies de 4t d’ESO, hem pogut treballar per racons. Un dels racons ha consistit en preparar l’obra de teatre de la ‘Cinderella’ i l’hem representat davant dels companys de classe. Sota aquestes línies: El video i les imatges dels assajos de “Cinderella”, a 4t.

A 5è han treballat molt i s’han implicat al màxim per representar el conte ‘The Elves and the Shoemaker’. Alguns grups han aprofitat i han pogut anar a les classes de 4t per poder compartir aquesta activitat amb ells. Sota aquestes línies: El video i les imatges dels assajos de “The Elves and the Shoemaker”, a 5è.

Assajos de “The Elves and the Shoemaker”, a 5è.

Finalment, els alumnes de 6è han escollit una de les històries del llibre i, per grups, les han pogut treballar per poder-les escenificar davant dels seus companys.

Assajos dels contes que han representat a la classe de 6è.