Cursa solidària en favor de “Save the children”

banner2017

El proper divendres 5 de maig l’Escola La Salut, conjuntament amb l’AMPA, organitzem una cursa solidària no competitiva dins del projecte “KILÒMETRES DE SOLIDARITAT” de l’ONG Save the Children.

La prova té 3 objectius molt clars:

• Aconseguir, entre tots, que cap nen o nena mori per causes prevenibles abans de complir els 5 anys.
  • Col·laborar a través de l’esport en una acció solidària i educar en valors.
  • Promoure la participació infantil a través del seu compromís i involucrar tota la comunitat educativa per aconseguir un món més just i solidari.

Amb aquesta cursa, volem fer difusió dels projectes que “Save the children” té engegats actualment per ajudar els nens i nenes de regions com Afar, a Etiòpia. També volem informar de com hi podeu participar amb les vostres aportacions econòmiques:

• Amb 10 €: distribuir pastilles purificadores perquè una família tingui aigua potable durant vuit mesos.
  • Amb 40 €: construcció d’una instal·lació d’aigua en una escola.
  • Amb 85 €: traslladar un nen amb desnutrició severa a un centre d’estabilització, on rep tractament.

Podem fer que la vida de nens i nenes de països com Etiòpia canviï avui perquè ells construeixin un futur millor demà!!!