Revista digital de l’escola: edició 2017

revista2017

Us fem arribar l’exemplar número 22 de la revista anual de l’escola, “L’Espia”, que es publica en format digital per tercer cop.

Els continguts d’aquesta edició giren al voltant del tema d’escola 2016-17, “El Teatre”. Són aprenentatges que han fet els vostres fills i filles sobre el nom de la classe: personatges de conte, títols d’obres de teatre, tipus de representacions, noms d’autors teatrals, etc, i que han servit per ampliar els conceptes que treballen diàriament a les àrees curriculars.

Si cliqueu sobre la imatge de la notícia o en aquest enllaç, podreu consultar la revista online. Tant si us connecteu des d’un ordinador, una “tablet” o un mòbil, comprovareu que aquest tipus de “revistes virtuals” resulten especialment fàcils de llegir.

Si voleu consultar la revista en format PDF estàndard, podeu fer-ho des d’aquí.  Si us voleu descarregar el fitxer PDF al vostre ordinador, un cop estigui obert aquest document podeu triar la icona en forma de fletxa a la part superior dreta de la vostra pantalla.

Si consulteu aquesta publicació conjuntament amb el vostre fill/a, estareu reconeixent l’esforç i la il·lusió que hi ha dedicat!!! Desitgem que la gaudiu molt… Tant com els nens/es i mestres, mentre l’estaven redactant.