Calendari de preinscripció per al curs 2017-18

calendar-preins

Us informem que s’ha obert el procés de preinscripció i matriculació de nous alumnes per al curs 2017-18. Per a dur-lo a terme, se segueix un calendari que comença amb les preinscripcions d’alumnes, i que després de diversos tràmits que estableix el Departament d’Ensenyament, finalitzarà amb el procés de matriculació.

DATES PER PRESENTAR LA SOL·LICITUD I LA DOCUMENTACIÓ DE PREINSCRIPCIÓ:

Del 23 de març al 4 d’abril.

DIES D’ATENCIÓ

HORARI

DILLUNS i DIMECRES  De les 12:30 a les 13:30
 DIMARTS i DIVENDRES  De les 15:00 a les 16:00
 DIJOUS  De les 9:00 a les 10:00

En aquest document PDF teniu tota la informació del procés de preinscripció i matriculació, amb un llistat de la documentació que cal portar el dia que la formalitzeu, i el calendari complet amb tots els terminis que estableix la normativa.

Us recordem que aquestes preinscripcions i matriculacions només les han de formalitzar les famílies que sol.licitin plaça nova en el centre. Els/les alumnes que ja estan matriculats de cursos anteriors, no cal que realitzin aquests tràmits.

Si voleu conèixer més informació d’utilitat sobre la nostra escola, podeu consultar les diferents seccions d’aquesta pàgina web, o trucar-nos per telèfon: 93 777 0019.