Segon premi al concurs de pessebres de Collbató

Com ja deveu saber, durant les darreres setmanes del primer trimestre al vestíbul de l’escola hem “muntat el pessebre”. Aquesta tradicional decoració tan sols ha estat possible amb la col.laboració dels/les alumnes de l’escola i les seves famílies. A partir de la proposta inicial que va fer l’escola, les famílies heu respost amb un munt de manualitats carregades d’imaginació i bon humor, que han omplert l’entrada de l’edifici amb: casetes, ponts, pous, palmeres, arbres, pastorets, angelets, dimonis, Reis, ovelles, camells, bous, mules… I, per suposat, alguns caganers!!!

La bona acollida que ha tingut la proposta del pessebre ens ha portat una bona notícia afegida: el jurat del concurs de pessebres de Collbató ha decidit que la vostra/nostra creació mereixia… El 2n premi del concurs!!!! Donem les gràcies a tots els/les alumnes i famílies que ho han fet possible. Aquest premi és de totes les persones que formem part de l’escola, però principalment és de les persones que han cregut que valia la pena compartir el seu temps i creativitat amb tots nosaltres, per tal que fos “una mica més Nadal”.

A les imatges que us mostrem a la capçalera, podreu trobar algunes manualitats realment divertides. Si dediqueu una estona a passejar-vos per les fotografies fent servir el zoom sobre les figuretes, de ben segur que somriureu i re-descobrireu un cop més la “màgia” del tradicional del pessebre.