Vídeos de les actuacions de Santa Cecília 2016

El passat dia 22 de novembre vam celebrar a l’escola el dia de Santa Cecília, patrona dels músics i de la música. En 3 concerts diferents, vam poder escoltar i contemplar les actuacions de molts i moltes alumnes que de manera voluntariosa van preparar un espectacle: cançons, peces instrumentals, danses, coreografies… Tant els nois i noies que van pujar a l’escenari, com els alumnes i les famílies que van assistir de públic, van gaudir d’una bona estona de música.

Volem agrair l’esforç de tots els/les alumnes i famílies que han dedicat el seu temps a fer possible aquesta festa de la música, la qual hem pogut gaudir tots plegats.

En aquests vídeos podreu visualitzar les actuacions. La del matí i les dues de la tarda, que van aplegar a diferents públics, els quals van ser, respectivament: alumnes d’Educació Infantil, alumnes d’Educació Primària, i famílies en general.