Com hem treballat l’Anglès a Primer, Segon i Tercer

Els nens/es de Primer i Segon han estat fent Plàstica en anglès al llarg de tot el curs. Com a exemple, aquí podeu veure l’activitat de Setmana Santa, “Easter Eggs”, on van posar a prova la seva creativitat per tal d’aconseguir un ou de Pàsqua. Van dissenyar el seu model, també van retallar i enganxar les decoracions com més els va agradar (per suposat, fent servir l’anglès en tot moment). Finalment van fer un pollet, per col·locar-lo sortint del ou. A la següent galeria fotogràfica teniu un petit recull de l’activitat, realitzada a Primer:

Els/les alumnes de Tercer van comptar amb la col·laboració d’unes noies del SE Collbató per fer l’activitat de “Sharing to learn”. Un dia a la setmana realitzaven amb la mestra activitats lúdiques per reforçar i millorar aquesta llengua de manera oral. Al finalitzar aquestes classes, els alumnes van dissenyar i preparar aquestes formes compostes per la unió de tots ells/elles, per a les “language assistants”. Ho van passar molt bé amb elles, i aquestes fotografies són un record d’agraïment per tot el que van aprendre: