Com hem treballat l’Anglès a Quart, Cinquè i Sisè

Ara que acabem el curs 2015-16, aprofitem per fer un breu resum de les activitats que hem realitzat a l’àrea d’Anglès durant aquest període. Des de Primer fins a Sisè estem aplicant una metodologia lúdica i que alhora exigeix la participació activa dels alumnes, per tal que prenguin consciència de la seva implicació personal en el procés d’aprenentatge d’aquest idioma.

A Quart, hem continuat amb el projecte “Sharing to Learn”. Amb l’ajuda dels nois i noies de 4t d’ESO, hem pogut treballar per racons. Un dels racons ha consistit en preparar una de les historietes del llibre per grups, i representar-la davant dels companys. A Cinquè hem acabat el curs estudiant els contes de les unitats del llibre. Durant el trimestre hem aprofitat estones de les sessions d’Anglès per preparar-les per grups i representar-les davant dels alumnes de la classe. A la següent galeria fotogràfica teniu un petit recull de les activitats realitzades a Quart i Cinquè:

A Sisè hem aprofitat alguna sessió d’Anglès per fer racons. Un dels racons ha estat treballar el teatre. Per grups hem treballat les històries de les unitats. Hem aprofitat algunes estones d’anglès per poder-les preparar. A la següent galeria fotogràfica teniu alguns exemples de les activitats realitzades a Sisè: