Calendari de preinscripció per al curs 2016-17

calendar

Us informem que s’ha obert el procés de preinscripció i matriculació de nous alumnes per al curs 2016-17. Per a dur-lo a terme, se segueix un calendari que comença amb les preinscripcions d’alumnes, i que després de diversos tràmits que estableix el Departament d’Ensenyament, finalitzarà amb el procés de matriculació.

DATES PER PRESENTAR LA SOL·LICITUD I LA DOCUMENTACIÓ DE PREINSCRIPCIÓ:

Del 30 de març al 7 d’abril.

Horari:

DIA

HORARI

DILLUNS, i DIMECRES  De les 12:30 a les 13:30
 DIMARTS i DIVENDRES  De les 15:00 a les 16:00
 DIJOUS  De les 9:00 a les 10:00

En aquest document PDF teniu tota la informació del procés de preinscripció i matriculació, amb un llistat de la documentació que cal portar el dia de la preinscripció, i el calendari complet amb tots els terminis que estableix la normativa i que heu de conèixer. Per la comoditat de les famílies, posem a la vostra disposició el document que haureu d’omplir per formalitzar la sol.licitud de preinscripció, tot i que si ho preferiu podem facilitar-vos l’imprès el dia que vingueu a l’escola.

Si voleu conèixer més informació d’utilitat sobre la nostra escola, podeu consultar les diferents seccions d’aquesta pàgina web. També posem a la vostra disposició el que nosaltres anomenem “Libret de Preinscripció“, que vol ser un document de benvinguda a les noves famílies on descrivim les característiques de la nostra escola i la manera com treballem.

Us recordem que aquestes preinscripcions i matriculacions només les han de formalitzar les famílies que sol.licitin plaça nova en el centre. Els/les alumnes que ja estan matriculats de cursos anteriors, no cal que realitzin aquests tràmits.

Si teniu qualsevol dubte o pregunta, podeu trucar-nos per telèfon: 93 777 0019.