Sortida de les classes de Tercer a Montserrat

Galeria fotogràfica amb 27 imatgesEl passat dimecres 28 d’octubre els alumnes de tercer A i tercer B vam anar d’excursió a la muntanya de Montserrat.

Vam anar amb autocar per Esparreguera, passant per Olesa fins a l’estació del tren cremallera a Monistrol. Aleshores vam pujar amb el cremallera fins al Monestir de Montserrat i allà vam seguir amb el Funicular fins a Sant Joan. Vam fer una caminada per la muntanya fins arribar de nou al Monestir. Era un camí de pedra i mentre caminàvem les monitores ens explicaven els noms de les roques més grans, com l’Embarassada, el Faraó o l’Elefant… També ens van dir els noms de les plantes i dels animals que hi ha a la muntanya com el falcó. A prop de Sant Miquel hi havia dues basses on els animals bevien aigua.

Quan vam arribar al Monestir vam sentir cantar als Escolans dues cançons i vam veure un tipus de balcó amb la Moreneta.

Ens va fer molt bon temps i ens ho vam passar molt bé. Us recomanem una bona caminada per Montserrat!!!

(Text redactat per nenes i nenes de tercer)