Visita de les classes de Quart al Museu Olímpic

Galeria fotogràfica amb 9 imatgesEl passat dimecres 18 de novembre els alumnes de 4t A i 4t B vam anar d’excursió a Barcelona per fer una visita al museu Olímpic i també a l’estadi Olímpic.

La sortida estava relacionada amb el tema d’escola d’aquest curs “Som Olímpics”. El museu Olímpic i l’estadi Olímpic es troben a la muntanya de Montjuïc de Barcelona.

Un cop dins el museu ens van explicar la història de les Olimpíades, que va ser molt interessant i després vam poder fer la visita lliurement per tots els espais. Vam veure diferents objectes que els esportistes havien donat al museu com per exemple: sabates, samarretes, raquetes de tennis, medalles … I també vam veure una exposició de diferents torxes que s’havien fet servir en altres olimpíades.

Al final de la visita al museu hi havia una zona de joc on es podia practicar salts, escalada i un exercici de reflexos. Per acabar vam veure un vídeo que ensenyava una mica com van ser les olimpíades de Barcelona 92, i ens va agradar molt!

Quan vam acabar la visita al museu ens van acompanyar a l’estadi olímpic i ens van explicar com i perquè es va construir. Sabíeu que és del 1929? També ens van explicar com el van rescatar perquè fos el lloc especial de les olimpíades de Barcelona 92.

Un lloc màgic per a tota la cuitat!

Ens ho vam passar genial! Un dia on l’esport era el protagonista!