Buidat de carbasses a les classes de Cinquè

Galeria fotogràfica amb 23 imatges

Una de les coses que més ens agrada als nens i nenes de l’escola quan arriba la tardor, són les activitats relacionades amb la terrorífica nit de Halloween! Com cada any, els alumnes de cinquè hem preparat unes carbasses ben tenebroses… Els pares i mares de les classes ens han ajudat per tal que aquestes carbasses quedin així de boniques!!!

Si voleu fer aquesta activitat tan divertida a casa, aquí us deixem les instruccions que heu de seguir per a buidar i preparar la vostra carbassa de Halloween!

CARBASSES DE HALLOWEEN

L’element principal que necessitem és un carbassa (el més madura possible). I per donar-li vida necessitarem un ganivet (millor si ja té la forma triangular) i una espelma petita.

Obrim la carbassa per la part superior (com si li traguéssim el barret). Buidem molt bé la carbassa: retirem les pipes i els filaments que trobarem al mig, i traiem tota la polpa o carn de la carbassa (que ens quedi només la pell de la carbassa. Si el fruit estava madur, la polpa sortirà més fàcilment, però sinó haurem d’ajudar-nos amb un ganivet per anar tallant-la.

Quan estigui ben buida, ja la tenim llesta per fer-li la cara. Amb un ganivet, perforem els ulls i seguidament la boca en forma se serra com a la foto.
I ja la podem posar on més ens agradi: al balcó o en una finestra mirant cap a fora, o a qualsevol altra racó de la casa.

Els alumnes de Cinquè