Presentació de la revista “L’Espia” en format digital

revista2015Us fem arribar l’exemplar número 20 de la revista anual de l’escola, “L’Espia”, que estrena una nova etapa.  Com podreu veure, li hem fet un “rentat de cara” a la nostra publicació, i aquest curs 2014-15 la presentem en format digital.

Creiem que aquest nou suport té molts avantatges, com per exemple: menys consum de paper, continguts més atractius, millor qualitat de les imatges, no ocupa gens d’espai físic i… Mai més no tornareu a perdre-la, ja que sempre la tindreu disponible a internet!!!

Si cliqueu sobre la imatge de la notícia o en aquest enllaç, podreu consultar la revista online. La visualització de la revista a l’ordinador resulta molt còmoda, sobretot si ho feu a pantalla completa, passant les pàgines amb el ratolí o amb les fletxes del vostre teclat. A la part superior de la pantalla hi ha diverses eines, com per exemple el zoom, que també funciona amb la rodeta del vostre ratolí. Si us connecteu des d’una “tablet” o un mòbil, comprovareu que aquest tipus de “revistes virtuals” resulten especialment fàcils de llegir.

Si voleu consultar la revista en format PDF estàndard, podeu fer-ho des d’aquí.  Si us voleu descarregar el fitxer PDF al vostre ordinador, un cop estigui obert aquest document podeu triar la icona en forma de fletxa a la part superior dreta de la vostra pantalla.

Els continguts de la revista giren al voltant del tema d’escola d’aquest curs: “Donem la nota”, per recordar-nos a tots la importància de la música en les nostres vides. En aquestes pàgines hi trobareu la descripció d’instruments musicals, explicacions de danses, entrevistes, dades biogràfiques, informacions sobre l’evolució de la música en diferents èpoques… Són aprenentatges que han fet els vostres fills i filles a classe, i que enriqueixen els conceptes que han treballat diàriament a les àrees curriculars.

Desitgem que gaudiu llegint aquesta publicació, tant com els nens i nenes i mestres, mentre l’estaven redactant.