Campanya “Bring back our girls”

Com ja sabeu, el passat dimarts 14 d’abril l’Escola La Salut es va adherir a la campanya que ha promogut el Departament d’Ensenyament per sensibilitzar la comunitat educativa sobre el malaurat esdeveniment del segrest d’unes 300 nenes nigerianes, ara fa un any.

Un grup de pares i mares de l’escola van escriure al terra de la pista esportiva l’eslògan de la campanya: “Bring back our girls”, amb unes grans lletres. Després, aquest missatge es va omplir amb la presència i l’energia dels/les alumnes, mestres, famílies i altres persones que formen part de l’escola.

Com a cloenda de l’acte, vam llegir uns paràgrafs de la Declaració de Drets dels Infants. Més tard, a les classes vam debatre amb els/les alumnes (dintre de les possibilitats de cada edat) sobre la importància i el significat dels Drets dels Infants.

En aquest recull de fotografies podeu veure com es va desenvolupar l’activitat: cliqueu a la imatge per veure la galeria fotogràfica.

Galeria fotogràfica amb 31 imatges

La comunitat educativa de l’Escola La Salut desitja que aquest col.lectiu de nenes que han vist vulnerats els seus drets com a infants, puguin retornar amb les seves famílies el més aviat possible.