Activitats i serveis que ofereix l’AMPA, curs 2013-14

___

Us oferim una explicació general de les Activitats Extraescolars i Servei d’Acollida que l’AMPA ha programat per al curs 13-14. En aquest document teniu les condicions generals, agrupacions, preus, horaris, etc. Més detalladament, podeu consultar les característiques de cadascuna de les activitats Extraescolars, que són:

Grup Multiesports: SEE La Salut.

Aeròbic Ball: Associació esportiva d8n8.

Activitat de Petits Artistes.

Activitat de Petits Cuiners.

Modern Jazz per a alumnes i adults: La Rock Dance Center.

Anglès per a nens i nenes: centre Helen Doron.

● Anglès per a nens i nenes, centre Open Class:

Activitats de P3, P4, P5. Programació global d’Educació Infantil.

Activitats de 1r, 2n, 3r.

Activitats de 4t, 5è, 6è.

IMPORTANT: Per a totes les activitats que us oferim (excepte les de Helen Doron i d8n8), cal que ompliu aquest full d’inscripció amb les vostres dades. Aquest document heu d’entregar-lo (escrit a mà, o bé mitjançant l’ordinador) a la Coordinadora d’Extraescolars. El seu horari d’atenció a les famílies és de 8:00 a 9:00 pel matí, i de 16:30 a 18:00 per la tarda.

Si per qualsevol circumstància voleu iniciar la baixa d’una activitat, heu de fer-nos arribar aquest full de baixa.

Contacte: ampalasalut@gmail.com