Gran èxit al 2n Campionat Escolar d’Atletisme

Èxit absolut del 2n Campionat Escolar d’Atletisme de Collbató disputat aquest dissabte 19 de maig, que organitzat per la SEE de l’AMPA La Salut, amb la col·laboració de l’Escola Mansuet i el SI Collbató i el suport de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament. Durant tot el matí vam comptar al camp de futbol on es disputava el campionat amb la presència del regidor d’Esports de l’Ajuntament de Collbató, Salva Valls; el  president de l’AMPA i la SEE La Salut, Joan Beumala; els professors d’educació física de l’Escola Mansuet, Enric Moya, i del SI Collbató, Jaume Vergés, a més dels mestres de La Salut com a organitzadors de les proves.

En aquesta segona edició s’ha triplicat la participació d’atletes dels nostres centres educatius, amb una inscripció final de 147 esportistes de les diferents categories (prebenjamí, benjamí, aleví, infantil i cadet) que van disputar les 4 proves del programa de la competició (50 metres, 300/600 metres, salt de llargada i llançament de pes/javelina). Va ser una matinal atlètica molt positiva, amb bons resultats a nivell esportiu i organitzatiu, on tots els participants van gaudir molt i van rebre obsequis al finalitzar les seves proves com agraïment a la seva participació.

S’ha de valorar molt positivament l’afluència de familiars a la competició, així com la gran ajuda dels col·laboradors durant tota la matinal. Ara a continuar treballant per fomentar l’esport a nivell escolar i millorar el campionat de cara al proper curs.

CLASSIFICACIONS PROVES

CLASSIFICACIONS FINALS