super

Gran èxit al 2n Campionat Escolar d’Atletisme

Èxit absolut del 2n Campionat Escolar d’Atletisme de Collbató disputat aquest dissabte 19 de maig, que organitzat per la SEE de l’AMPA La Salut, amb la col·laboració de l’Escola Mansuet i el SI Collbató i el suport de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament. Durant tot el matí vam comptar al camp de futbol on es disputava el campionat amb la presència del regidor d’Esports de l’Ajuntament de Collbató, Salva Valls; el  president de l’AMPA i la SEE La Salut, Joan Beumala; els professors d’educació física de l’Escola Mansuet, Enric Moya, i del SI Collbató, Jaume Vergés, a més dels mestres de La Salut com a organitzadors de les proves.

En aquesta segona edició s’ha triplicat la participació d’atletes dels nostres centres educatius, amb una inscripció final de 147 esportistes de les diferents categories (prebenjamí, benjamí, aleví, infantil i cadet) que van disputar les 4 proves del programa de la competició (50 metres, 300/600 metres, salt de llargada i llançament de pes/javelina). Va ser una matinal atlètica molt positiva, amb bons resultats a nivell esportiu i organitzatiu, on tots els participants van gaudir molt i van rebre obsequis al finalitzar les seves proves com agraïment a la seva participació.

S’ha de valorar molt positivament l’afluència de familiars a la competició, així com la gran ajuda dels col·laboradors durant tota la matinal. Ara a continuar treballant per fomentar l’esport a nivell escolar i millorar el campionat de cara al proper curs.

CLASSIFICACIONS PROVES

CLASSIFICACIONS FINALS

Visita de 6è a la Residència Santa Rita

El passat 27 d’Abril els nens de 6è vam visitar els avis que viuen a la residència de Santa Rita. Vam aprofitar l’ocasió per a llegir-los els poemes que vam escriure amb motiu de la diada de Sant Jordi.

Va ser una visita molt emotiva, plena de moments molt bonics. Un dels avis, el sr. Francesc, ens va donar les gràcies en nom de tots i va jugar a escacs amb alguns de nosaltres. Vam passar una bona estona amb ell.

Les educadores de la residència ens van preparar un esmorzar ben bo, els volem agraïr lo bé que es van portar amb nosaltres i fer-los saber que ens agradaria molt poder tornar.

A la galeria d’imatges us deixem algunes fotografies d’alguns dels moments que vam compartir amb ells, esperem que us agradin.

2n Campionat Escolar d’Atletisme de la SEE La Salut

El proper dissabte 19 de maig a partir de les 10 del matí, la Secció Esportiva Escolar La Salut organitza el 2n Campionat Escolar d’Atletisme de Collbató, amb el suport de l’Ajuntament de Collbató, l’Escola Mansuet i el SI Collbató.

Aquest campionat va dirigit a tots els nens i nenes en edat escolar de Collbató, i es realitzaran 4 proves per a cada una de les categories :

– 1 cursa de velocitat (50 metres)

– 1 cursa de mig fons (300 o 600 metres)

– 1 llançament (vórtex o pes)

– 1 salt (llargada)

Les inscripcions es poden fer amb els mestres d’educació física de l’escola o a través del mail seelasalut@gmail.com fins al dijous abans de la prova (17 de maig).

Per a més informació a continuació teniu el reglament de la prova i el cartell.

Cartell Campionat Escolar 2012

Informació i reglament Campionat Escolar 2012

Tallers de Carnestoltes

El passat dimarts 14 de febrer, els nens i nenes de Cicle Inicial vam compartir amb els nostres pares i mares els tallers de Carnestoltes!!! Si cliqueu sobre la imatge de la notícia, podreu veure com ens ho vam passar.

Entre tots els nens de Primer i Segon vam fer quatre grups, i a cada classe fèiem un taller diferent: taller de cintes d’indis, taller de maquillatge, taller d’ulleres 3D i taller de titelles.

Moltes gràcies als pares i mares, per ajudar-nos en aquest dia tan especial!!!!