Editor2

L’hora del conte de Sisè

El dijous 27 de novembre els alumnes de 6è van explicar un conte a tots els alumnes de l’escola des de P-3 fins a 5è. Van explicar el conte “Jack i la mongetera màgica”.

Va ser molt divertit!

Taller de Carbasses de Halloween a Cinquè

El passat mes de novembre, un grup de pares i mares de les classes de Cinquè van venir a l’escola per fer un taller de carbasses de Halloween. Com podeu veure, s’ho van passar d’allò més be.

Moltes gràcies, papes i mames de Cinquè!!!!

Sortida a l’Auditori de Tercer

Dimecres, 3 de desembre, vam fer la primera sortida del curs!!

Vam anar a l’Auditori de Barcelona, on vam poder gaudir d’un espectacle màgic.

La Banda Municipal de Barcelona ens va  interpretar una selecció de Música Catalana en la seva màxima amplitud. Va ser  un concert en el que vam veure  músics volant, músics amb dues cares o partitures que queien del cel.

Va ser un espectacle fascinant!!

També vam poder gaudir d’un dia de lleure, tot jugant al Parc Torreblanca de San Just Desvern.

Projecte Hort de Tercer

Com cada any  a 3r. ens toca fer de pagesos i pageses.

Gràcies a l’ajuda del Jesús Aguilera, podem conèixer les activitats agràries que es practiquen a l’hort per poder gaudir dels seus fruits.

Durant aquest primer trimestre hem plantat calçots, escaroles i faves;  hem netejat les herbes de l’hort, hem après què vol dir “Permacultura”…

Ja us anirem explicant.

Aquí en teniu la prova!!

Sortida al Liceu de Segon

El dimarts dia 21 d’octubre els nens i nenes de segon vam anar al Gran Teatre del Liceu de Barcelona a veure una magnífica òpera: “La petita flauta màgica de Mozart”, una adaptació feta pels Comediants, dirigida al públic infantil. Ens van agradar les aventures d’en Papageno que ajuda al seu amic, el príncep Tamino, a recuperar la seva estimada princesa Pamina que estava presonera del malvat Sarastro.

Primer va al Museu de l’Enrajolada

AHIR DIJOUS 20 DE NOVEMBRE ELS NENS I NENS DE 1r VAREM ANAR D’EXCURSIÓ AL MUSEU DE L’ENRAJOLADA DE MARTORELL.

VAREM VISITAR UNA CASA MOLT ANTIGA AMB CADIRES VELLETES QUE NO PODÍEM SEURE, TAMBÉ HI HAVIA JOGUINES ANTIGUES.

DESPRÉS VAREM FER UNA RAJOLA MOLT BONICA.

VAREM DINAR I JUGAR AL PARC DE CAN CASES.